segunda-feira, 9 de fevereiro de 2009

american beauty (1999)

"It was one of those days when it's a minute away from snowing and there's this electricity in the air, you can almost hear it. And this bag was, like, dancing with me. Like a little kid begging me to play with it. For fifteen minutes. And that's the day I knew there was this entire life behind things, and... this incredibly benevolent force, that wanted me to know there was no reason to be afraid, ever. Video's a poor excuse, I know. But it helps me remember... and I need to remember... Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in."

4 comentários:

Chelsea Dagger disse...

estás sempre a queixar-te que só escrevo coisas em ingles no blog, mas passas a vida a postar textos enormes em ingles, de uma complexidade tal que ás vezes até eu me vejo grega para os entender :o
<3

bárbara disse...

isso é porque tu és burra (a) <3

Chelsea Dagger disse...

sou nada burra :o


embora tires sempre melhores notas que eu --'

<3


não gostas de mim porque?

bárbara disse...

porque porque porque nao --'
eu sou BUÉ inteligente
devia estar a estudar história e tudo mas não estou porque acredito que a matéria esteja toda encondidinha no me cérebro pronta a saltar para a folha de teste